pondělí, října 30, 2006

Je načase si udělat radost...

Před několika týdny mě zradil pásek na mých starých, několik let používaných hodinkách. Ty sice stále šly velmi přesně, ale vzhledově už patřily dlouho do starého železa. Rozhodl jsem se, že si vystačím s hodinami v mobilu. To se ovšem nyní mění, protože už mě neustálé vytahování telefonu z pouzdra začíná docela štvát.

Pro výběr nových hodinek jsem si určil několik zásadních podmínek:

- musí být řízeny rádiem (to je moc šikovná věcička, mít pořád bez výjimek zcela přesný čas, hodinky se automaticky přenastaví i při změně letního času)

- musí být odolné, vydržet nějaký ten náraz a mít sklíčko odolné proti poškrábání (takže sportovní)

- nesmí mít kožený pásek, nesnáším ho

A několik dalších funkcí, které by mít mohly, ale s klidným srdcem se bez nich obejdu:

- ukazatel datumu, nejlépe automatický

- stopky

- podsvícení

Jak jsem s hrůzou zjistil, v kamenných obchodech rádiem řízené hodinky prostě nemají. Následovalo několika hodinové prolézání elektronických obchodů a vybírání z několika stovek modelů. Mnou požadované funkce mají skoro všechny dražší typy, takže jsem nakonec vybíral hlavně podle vzhledu, prostě ty které se mi líbily nejvíc vyhrály.

Tamtadá: Casio WVQ-550DE-2 za krásných 5.000,- *k tomu zdarma topinkovač :-(), no nekup to :D*. Za týden by mi měly přijít, už se na ně těším...

Žádné komentáře: