čtvrtek, dubna 26, 2007

Tááák..

..posledně jsem doufal, že bude víc síly psát, ale nějak se nezadařilo. Hanba mi. Tak snad teď se to překlopí a budu zase psát pravidelně. Takže dnes opět heslovitě, co se stalo, dělo a děje...

- mám chřipku. Svině jedna. Zkusil jsem ji vyležet o víkendu, pod duchnou a s teplým čajem, ale nezabralo to... Takže mám antibiotika s šíleným názvem Amoksiklav, co se používají i pro léčení kapavky (že by mi doktorka všechno neřekla :-o) a léčím se. Počítač jsem si odnesl do postele, abych k němu nemusel ani vstávat.

- v minulém týdnu jsem veškerý volný čas věnoval hraní Test Drive Unlimited. A kvůli vyléčení si vzal v pátek dovolenou, takže jsem to stihnul i napsat a v sobotu opravit. Na to jak mi bylo blbě jsem toho naťukal docela dost - viz. moje recenze.

- teď se chystám na preview Team Fortress 2, ulítlé FPS multiplayer pařby od Valve.

- o druhém prodlouženém víkendu 4-8.5. se chystáme s přítelkyní na výlet do Krkonoš. Chození po horách je prima a na Sněžce jsme ještě ani jeden z nás nebyli. Díval jsem se zběžně na možnosti ubytování a nabídka je více než slušná a za levný peníz. O tom jak hledání nakonec určitě ještě sepíšu menší report.

- překvapuje mě, že i když na blog nic nepíšu, pořád mi sem chodí kolem 30 lidí denně, hodně jich je z vyhledávačů. Zajímavé...

To by pro dnešek stačilo, jdu si udělat novou dávku čaje :o)

Žádné komentáře: