středa, listopadu 07, 2007

Herní nášup je tady

Než se objevil BioShock, dalo se o roku 2007 mluvit jako o herní prašivině. Sice vyšlo pár zajímavých titulů, ale jinak slabota a bída. To se teď na podzim začalo mírně lámat a dnešním dnem stojíme před, nebojím se použít slovo, brutálním zlomem. Popravdě, neumím si to moc představit, protože tolik AAA titulů, co se objeví během několika málo dnů, to se snad ještě nikdy nestalo. Pro mě to ovšem bude ve znamení jedné hry - CoD4. Vzhledem k tomu, že mám psát recenzi SP, potom ještě zvlášť MP a nakonec tipy a triky, mám o zábavu na příštích 14 dnů vystaráno.

Ale teď k tomu, co nás čeká a nemine...
Vše odstartuje již zmíněná a nesmírně vyhypovaná střílečka Call of Duty 4. Podle prvních reakcí to ale stojí za to a hra je opravdová pecka. Slova chvály sklízí především multiplayer, který nabízí nezvykle bohaté možnosti a překonává prý všechny multiplayerovky dnešní doby. No nemůžu se dočkat, až mi z CD projektu dorazí review verze na recenzi.

V součastné době hraju TimeShift. Hra přišla bez nějakého většího humbuku, o to lepší a zábavnější ovšem je. Hrátky s časem jsou kouzelné a neskutečně mě to chytlo. Tohle si rozhodně zahrajte, nebudete litovat.

V těchto dnech vychází i Gears of War, který mi nesmí uniknout. Podle videý je to totiž čistá zábava a ta hodina, co jsem kdysi strávil hraním na X360 byla rozhodně moc fajn.

Crysis. Víc není třeba dodávat. Snad jen, že tahle hra je tou snad nejvíc vyhypovanou v dějinách. Dle prvních reakcí je to ale taky bomba a demo nalákalo moc. I když mě multiplayer zřejmě moc bavit nebude (sedí mi přesně styl CoD4), single mi nesmí uniknout.

Na nové Need for Speed se těším taky. Demo sice bylo až moc jednoduché, ale model zničitelnosti vypadá fajne a ono dobrých závodních her teď obecně vychází sakra málo.

Nevím jak vám, ale mě výše jmenované stačí na zábavu minimálně do konce roku. A to se radši nezmiňuju o tom, že Team Fortress 2 úspěšně odolávám, i když mě beta hodně bavila a že se mi na disku hřeje Zaklínač. Toho si ale schovávám na povánoční dlouhé večery, protože po hodinkách nemá smysl tuhle hru vychutnávat.

Žádné komentáře: