pátek, prosince 14, 2007

Uffffff...

Poslední dny tedy vážně stojí za to. Ostatně jako vždycky před vánoci, ale mám pocit, že tentokrát je to nějaké horší. Nahrnulo se strašně moc práce, takže mám poslední dobou pocit, že nedělám nic jiného. Navíc jsem byl během 14 dnů 2x služebně v Německu, kdy jsem musel i řídit, kolegyně si na to netroufla. To jsou pak dny, kdy mám intenzivní pocit, že ve mně něco exploduje. Kamarád, který je podnikatel to nedávno zažil na vlastní kůži. Prostě mu z toho tempa vybouchl imunitní systém a skončil na 14 dnů v nemocnici na kapačkách. Já to snad přežiju ve zdraví, ještě týden... jupííí. Nyní se nabíjím hudbou, kdy to jen jde. V autě, před spaním, během chůze, kdykoli. Walkmann co mám v mobilu mi pomalu přestává stačit, asi se budu muset poohlédnout po něčem lepším :o).

A co mě zaručeně zvedne? Tenhle song od skupiny Epica je v posledních měsících můj nejoblíbenější. Když už nemůžu, prostě nasadím sluchátka, zavřu oči a naplno si to nechám vpálit do hlavy. A jede se dál...

Tak ať vám pomůže, stejně jako mě ;o)

Žádné komentáře: