středa, listopadu 08, 2006

Gmail v mobilu & výhody 24/7

Gmail stále pokládám za nejlepší světový freemail. O kapacitu už dnes ani tak nejde, 2GB už vám dnes nabídne skoro každý, ale nabídkou funkcí (kterou během měsíců okopírovali snad všichni poskytovatelé free-mailů) stále vede. Velmi mě proto potěšilo, když Google před pár dny vypustil speciální javovou aplikaci pro mobilní telefony, která umožňuje komfortní čtení, posílání a prohlížení příloh (.doc, .pdf, .jpg) mailů přímo v mobilu. Už dříve jsem se na Gmail připojoval přes Operu Mini, ale to se vůbec nedává srovnávat. Jsem opravdu nadšen. Pokud používáte email přes mobil, rozhodně vyzkoušejte.

Aplikace je ke stažení na této adrese: http://gmail.com/app , kterou zadejte do svého prohlížeče v mobilním telefonu.

Pokud nemáte Gmail a přejete si ho vyzkoušet, napiště do komentářů svůj e-mail, pošlu vám pozvánku.



-------------------------------------
btw. Konečně mi mobil splňuje to, co od něj v oblasti "přístupu k informacím" očekávám... Tedy mít přístup k důležitým informacím 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, kdykoli a odkudkoli. A není na to potřeba žádný speciální přístroj, v podstatě stačí, aby mobil uměl javu a GPRS.

- S Operou Mini můžu kdykoli surfovat po webových stránkách. Opera má jednu skvělou funkci. Stránku kterou si přejete zobrazit nejprve načte na svůj server, upraví přesně pro váš mobilní telefon, zmenší obrázky a pak teprve výsledek odešle na váš mobil. Stránky, které mají normálně 200Kb a více, zmenší na pouhých 15-20Kb. Stahujte ZDE

- Díky přístupu na web mám stále k dispozici on-line jízdní řád. Neocenitelné, když cestujete někam daleko, vlak nabírá spoždění a vy si už během cesty můžete najít a naplánovat další spoje.

- Mobilní ICQ. Vývoj aplikace Jimm pokračuje mílovými kroky a v poslední verzi už je krásně stabilní. Je super psát si hodinu s přáteli, i když zrovna nemůžete sedět u PC a stojí vás to pár korun. Stahujte ZDE

- Mapy české republiky. Kdo někdy hledal v cizím městě, kde je jaká ulice nebo instituce jistě ví, co je to za peklo. On-line hledání v mapách je další "must-have" aplikací. Stahujte ZDE

Je fajn, když vám technika opravdu pomáhá a přitom k tomu nepotřebujete zařízení za desítky tisíc korun aka komunikátory nebo PDA.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

chtěla bych se zeptat, mám nainstalovaný Gmail do mobilu, ale vůbec mi to nefunguje, poradíš mi prosím?