pondělí, listopadu 13, 2006

Jak se cestuje po zemích českých...?

Překvapivě dobře. A vlakem. Přes víkend jsem najezdil téměř 650km a asi 9x přesedal na jiný vlak. To je na celém tom cestování asi nejhorší, ale kupodivu to mají dispečeři skvěle naplánováno, takže jsem nikdy nečekal déle než 15 minut. Čas akorád tak na to, najít tu správnou kolej, odkud odjíždí další spoj. Musím říct, že značení na nádražích mě velmi mile překvapilo, nikde jsem nebloudil, okamžitě našel odkud mi to jede, no prostě lahoda. Jistě prostředí uvnitř vlaku nepatří k těm nejčistčím, ale nenarazil jsem na nic, co by mě nějak odpuzovalo. Cestování "žlutým autobusem" je teď v módě, mě ani moc neláká. Nehledě k tomu, že než bych se k němu z bydliště vůbec dostal, už jsem vlakem 120km blíže k cíli :-).

Protože mě teď podobné cestování čeká častěji, udělám menší foto seriál, jak vypadají různá nádraží. Těšte se...

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

"Přes víkend jsem najezdil téměř 650km a asi 9x přesedal na jiný vlak." To mi pripomina moji super promakanou cestu do prahy pres tu vasi prdel :D akorat ja teda rozhodne dyl nez patnact minut cekala a to dokonce na kazdy zastavce. Ale nastesti tam mate celkem srandovni a mily pruvodci (jako chlapy ne zensky!), coz jsi mimochodem nezminil :-D

ammoni řekl(a)...

1) To neni moje prdel, ja bydlim jeste kus dal :)
2) Si to musis umet naplanovat :))
3) Me chlapy nezajimaji a pruvodci uz vubec neee :)))
---
ale uznavam, ze cestovat vlakem je nekdy opruz...

Anonymní řekl(a)...

me to povidej ja tim jezdim kazdej den... klasicky "vlak bude o 60 minut zpodzen" uz me ani nevyvadi z miry :o)