úterý, prosince 05, 2006

Prison Break

Včera jsem měl odpoledne volno, druhou řadu Lostů čerstvě dokoukanou, takže jsem se vrhnul na Prison Break (thx. Coreo :). Dílko je to zajímavé a opět se na to dá koukat mnoho hodin v kuse bez toho, aniž by se člověk nudil. A stejně tak platí, že po jednotlivých epizodách viděných jednou týdně by to nebylo ono.

Mám shlédnuto 9 prvních epizod. Jistě se nabízí otázka, co je lepší jestli Lost nebo Prison? Zatím nejsem schopen na tuto otázku odpovědět, seriály se mi líbí oba, ale Lost mi tak trochu víc padl do oka. To ovšem neznamená, že bych Prison nedodíval. Oba seriály jsou velmi dobré, jsem za oba rád a myslím že je nakonec jedno, jestli je jeden o něco lepší (jak pro koho, u každého to bude jinak).

Pozor, v tomto odstavci budou spojlery, když nechcete znát detaily, nečtěte.
Na Prisonu je pár věcí, které mi vysloveně nesedly. Celý příběh je jemně přitažený za vlasy. Myslím, že pokud by měl někdo možnost ovládat tajné služby, jistě by se dokázal poměrně snadno zbavit nepohodlného "svědka". Co mě dostalo byl charakter hlavního hrdiny. Dozvíme se , že navštěvoval psychiatra z čehož se nakonec vyklube, že díky zvýšenému vnímání je vlastně genius, navíc má úchylku v podobě neustálé pomoci lidem. Ale to jsou jen detaily, celkově se jedná o hodně dobře natočené dílo, které ani chvilku nenudí.

Rozhodně doporučuji.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

a tim jak je napul cvok a vlastne genius je to takovy zajimavy :-) i kdyz dal se zjisti ze zas tak super neni.. (2. rada)

mam PB radsi nez lost asi proto protoze jsem videl PB v kuse, prvni dily a tak zatimco co LOST sem zacinal sledovat v tv... proto mi prislo ze se v nich nic nedeje, clovek vi na konci dilu to same co vedel na jeho zacatku :)

Anonymní řekl(a)...

taky je v televizi jen začatek serialu, postupem to bude nabirat na obratkach.