pondělí, září 17, 2007

Team Fortress 2 beta

Dnes by měla být spuštěna veřejná beta TF2 pro všechny, kteří si předplatili Orange Box přes distribuční systém Steam. Poté, co jsem si dnes přečetl Bludrovi dojmy, začínám se opravdu hodně těšit. btw. to se někdo má, vyrazit si na pár dnů do Ameriky a zahrát si tři očekávané pecky. Menší strach mám z toho, že multiplayerovky od Vavle (HL2:Deathmatch, CS:S) mi nikdy moc nesedly a narozdíl od singleplayeru mě nikdy moc nebavily. Třeba se to TF2 podaří zlomit.

Orange Box už mám objednaný, i s poplatky stojí něco málo přes 53$. Za to dostanete v podstate 5 her: Half-Life2, HL2: Episode One, Episode Two, TF2 + Portal. Hodně slušná nabídka. Pokud některou z výše jmenovaných her máte už z dřívějška, můžete ji přes Steam někomu darovat. Chytré. Pre-load dat pro TF2 začal už minulý týden, nezkoumal jsem zatím podrobně velikost, ale kolem 3-4GB dat do bylo. Ze začátku byla rychlost stahování slušná (max mé linky), a postupem času stále klesala a klesala, až někam k 20Kb/s. Vypadá to tak, že je o Orange Box docela zájem, uvidíme jak to servery zvládnou (či spíše nezvládnou), až ve Valve odemknou možnost hraní.

Chystám se natočit video, jak TF2 beta vypadá, později se tu objeví...

Žádné komentáře: