úterý, října 30, 2007

Telefonica O2 opět boduje

Už je to více než rok, co jsem popisoval svoje nepříliš pozitivní zkušenosti s operátorem O2. V minulých týdnech se tyto lapálie dočkaly dalšího pokračování. Takže se posaďte a pevně se držte, bude to síla.

Zavolal mi obchodník O2, že máme v naší firmě 6 pevných linek a že jejich přeměnou na ISDN, můžeme ušetřit více než polovinu nákladů (díky tomu, že na 1 ISDN lince může fungovat více telefonních linek pevných). Nechal jsem si poslat nabídku, která vypadala zajímavě - náklady na nové zařízení kolem 2200,-, instalace za 750,-. Podle obchodníka mělo těch 6 pevných linek bez problému fungovat na 2 ISDN. Fajn, úspora byla celkem slušná, souhlasil jsem s převodem.

Za pár dnů dorazili O2 pracanti a to hned tři. Jeden jakoby šéfik, druhý chlápek mu sekundoval a třetí jenom očumoval a celou dobu neřekl ani slovo. Asi hodinu jim trvalo než vůbec našli kudy k nám do firmy vedou jejich dráty a další půlhodinu se domlouvali, jak to vlastně udělají. Potom přišli s tím, že si musí dojet pro potřebné zařízení a vrátí se co nejrychleji. Z toho se nakonec vyklubaly 3 hodiny a už jen jeden chlápek. Měl u sebe avizované zařízení NT, ovšem moc nadšeně se netvářil. Hned se ukázalo proč. Aby mohli těch 6 linek přeměnit, potřebovali by to NT ne jedno, ale hned tři (a každé za těch 2200,-). A k tomu by bylo nutné přeprogramovat ústřednu, což by odhadem představovalo částku kolem 10000,-. Takže z objednávky za méně než 3000,- bylo najednou skoro 18000,- Technik se omlouval, že obchodníci neví co nabízí atp., což mě jako jejich zákazníka ovšem nezajímá, že...

Vzhledem k těmto skutečnostem jsem u technika hned na místě celou objednávku stornoval s vědomím, že u O2 se vůbec nic nezměnilo. To ovšem nebylo všechno. Ten den odpoledne volala nějaká slečna s tím, že si chce ověřit, zda byla objednávka opravdu zrušena. To jsem potvrdil. Druhý den volala jiná slečna z O2 a okamžitě na mě vybalila, že se u nás instalace ve smluvený termín neuskutečnila a že chce domluvit termín nový. Vysvětlil jsem jí, že objednávka byla stornována, což naštěstí rychle pochopila, rozloučila se a zavěsila. Dnes, tři dny poté, mi od O2 dorazil dopis a v něm? Písemný návrh smlouvy na zřízení ISDN přípojky, té přípojky kterou už jsem třikrát, pokaždé u jiné osoby zrušil! Tahle písemná smlouva byla podepsána opět jiným člověkem. Mají v tom O2 evidentně "MENŠÍ" zmatek. Teď jenom čekám, co bude následovat dál, třeba kdy nám odpojí telefony :X

1 komentář:

Juress řekl(a)...

masakr ! xD