středa, ledna 09, 2008

Nová sluchátka: Koss Porta

Podařilo se mi před vánoci úplně zdemolovat sluchátka. Používal jsem standardní pecky, které jsou přibalovány v základu k hudebním mobilům od Sony Ericssonu, konkrétně W810i. Levé sluchátko z ničeho nic hrálo jen na cca 20% původní hlasitosti, takže bylo třeba poohlédnout se po nových. Nakonec jsem zavrhnul další nákup pecek, protože mám asi divné jedno ucho a i když jsem vyzkoušel různé návleky (používal jsem pecky které se vtlačí do zvukovodu), při rychlejším pohybu mělo tentenci jednou sluchátko vypadávat, zatímco druhé drželo jako přilepené. U klasických sluchátek jsem se nejdřív zaměřil na to, aby se nosila pohodlně. Vzhledem k tomu, že nosím brýle, většina klasických uzavřených sluchátek nepřicházela v úvahu, na chvilku by se to dalo přežít, ale při delším nošení už je to nepříjemné.

Díky speciální konstrukci jsem si nakonec vybral legendární sluchátka od firmy Koss - Porta Pro. Mají totiž ještě zvláštní přítlačný polštářek nad uchem, takže tolik netlačí a krásně sedí. A opravdu, po několika hodinách nošení jsem naprosto spokojen, drží jako přibité. Včera jsem si s nimi byl poprvé zaběhat a v podstatě jsem o nich nevěděl. Jak jsem podcenil namrzající vozovku, pěkně jsem sebou i seknul, tedy svezl se po boku a zachránil to rukou. I když jsem při tom pořádně trhnul hlavou, sluchátka se ani nehnula. Po zvukové stránce jsou fantastická, mají krásně čistý a věrný zvuk. Trochu mi vadí, že při hodně zesíleném zvuku jsou docela slyšet i pro lidi v mém okolí. Nerad někoho takto obtěžuju a moje předešlé pecky nejsou pro okolí slyšet ani při tom největším zesílení. Sluchátka mají i celkem neotřelý design, který u mnohých lidí vzbuzuje pozornost - no prostě po vás holky pokukují :o).


Jako malý bonus uvedu ještě doživotní záruku. Zkrátka, ať se se sluchátky stane cokoli, třeba je přejede parní válec, stačí je odnést do servisu a za poplatek 300,- dostanete úplně nová sluchátka.

2 komentáře:

michal řekl(a)...

Na Koss Porta jsem hodně dlouho pěl chválu všude, kudy jsem chodil. Pak ale iPhone přišel s bezdrátovými AirPody a bylo po srandě. Vyzkoušel jsem je a bylo vymalováno. ;-) Navíc existuje spousta eshopů jako https://www.mibandshop.cz/, které prodávají různé doplňky, obaly a další věcičky. :) Takže si je člověk může doplnit i designově. A hlavně ten zvuk!!! :)

Valounek řekl(a)...

Koss Porta mě hodně dlouho bavily, ale pak se na trhu objevily AirPody a během pár měsíců bylo vyřešeno a rozhodnuto. Vyhovuje mi tlumení, velikost a samozřejmě provázanost s Applem, to je hlavní výhoda. Pak jsem si jen koupila sluchátka a poudro Apple Airpods Pro, protože tato sluchátka si fakt rozbít nechcete a bylo vyřešeno. ;-)