pondělí, ledna 07, 2008

Zpět v procesu

Díky přebytku dovolené jsem si mohl dovolit zůstat doma ještě 3 dny po novém roce, takže dnešek je prvním dnem v práci. Když se podívám na tu hromadu úkolů, které se mi na stole mezitím navršily, nejraději bych vzal okamžitě nohy na ramena. No nedá se dělat nic jiného, než to udělat :o).

A jaké že byly Vánoce a dny volna s tím spojené? Tentokrát jsem se rozhodl, že úplně vypnu a dám si od všeho distanc. Tzn. žádná práce, minimum internetu, vypnuté ICQ. Ani na hraní her jsem neměl pomyšlení. Zkrátka jsem postahoval 30+GB filmů, které mi za poslední dva roky utekly nebo jsem se na ně chtěl podívat znovu a oddal se nerušenému válení :D. To jsem kombinoval s vyrážením do lesa a neopomněl ani oblíbené tůry po horách. Po letech jsem zase spal venku pod širákem, tedy v jeskyni, takže jsme neumrzli a přežili to ve zdraví. Hodně mě překvapilo, kolik mi chybělo spánku. Většinu dnů jsem prospal víc než 12 hodin denně, našly se i extrémy, to když jsem dokázal spát skoro 18 hodin. Usnul jsem někdy po páté ráno a vstával až v jedenáct večer další den a naprosto nechápal, proč ještě není venku světlo v domnění, že spím teprve pár hodin.

Takže teď nezbývá nic jiného, než se zase vrhnout do každodenního kolotoče povinností a úkolů. Přejme si, ať se nám všem daří daleko lépe, než v roce minulém, který pro mě po pracovní stránce dopadl naprosto skvěle a po stránce osobní naprosto katastrofálně.

2 komentáře:

Juress řekl(a)...

Ale zase tak katastrofálně ne, zhubl jsi, máš fyzičku, akorát to nesmíš s tou prací přehánět :)

ammoni řekl(a)...

Ale jo, predevsim se mi rozpadl vztah s pritelkyni, za velmi neprijemnych okolnosti :X... To bude bolet jeste zatracene dlouho .-.