úterý, června 17, 2008

Silniční pirát na vlastní kůži

Dnes ráno jsem měl možnost zažít si na vlastní kůži silničního ZMRDA. Vyšlapuju si takhle ráno do práce, už jsem skoro tam. Před budovou firmy je celkem široká a přehledná silnice, je tam přilehlé parkoviště a vjezd na něho + odbočka na vedlejší silnici, která vede rovnoběžně s hlavní. Takže v podstatě šířka na čtyři pruhy, ale rozděleno na dva, prostě místa habaděj. Jdu po chodníku, bylo to hodně brzo ráno, právě svítalo. Ohlídnu se, nic za mnou ve vzdálenosti 200 metrů nejede, tak udělám ještě tři kroky a vstoupím do vozovky. Tam udělám další dva a instinktivně se znova ohlídnu. Nějakých 100 metrů se po silnici řítí šedá oktávka a má vypnutá světla. Takže je vám asi jasné, jak dobře byla takhle ráno vidět. Naštěstí jsem ji zahlédl a doslova uskočil zpět k chodníku, ale zůstal u krajnice. Byl jsem taky v jiném pruhu než oktávka, tak proč taky, že. Tehdy zmrdovi zřejmě přeskočilo, protože když jsem se za vteřinku ohlédl znova, řítil se v mém pruhu, pro něho tedy v protisměru, přímo na mě. Měl jsem fakt co dělat, abych stihl skočit zpátky na chodník. Zmrd prosvištěl těsně kolem obrubníku, zařadil se vlažně do svého pruhu a pokračoval vesele devadesátkou (ve městě) dál.

Fakt nevím, co by se stalo, kdybych to nestihl. Kdyby mě v té rychlosti nabral, tak mám o zdravotní potíže postaráno do konce života. Jasně, asi dvacet metrů od toho místa je přechod, správně bych měl přecházet tam. Ale, dává tohle komukoliv právo, pokusit se mě v podstatě zabít? Na přilehlém parkovišti zrovna vystupovala manželská dvojice z auta, takže měli možnost všechno vidět. Chlápek ke mě hned běžel, zda jsem v pořádku a jestli jsem si stihl zapsat jeho číslo. Jeho paní se z toho dokonce udělalo špatně a oba konstatovali, že zmrd v oktávce jel alespoň stovkou a že jakmile jsem došlápnul na silnici, okamžitě si to namířil přímo ke mě.

Už jsem sice párkrát zažil, že někdo neunesl, když jsem ho třeba předjel. Určitě jste to už taky zažili. Takovej blbec vás pak dojede, drží se těsně za vámi a pustí vám dálkový, v tom lepším případě. Ale že by mě někdo naostro zkusil sejmout, to jsem teda zažil poprvé. Vzhledem k stále vzrůstající agresivitě na silnicích, asi ne naposledy. Bohužel.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Hello! I just wаnted to aѕκ if you ever have any
iѕsues with haсkers? My lаst blog (ωoгdpreѕs)
was haсκed аnd I endeԁ up loѕing severаl
weeκѕ of hard ωoгk
due tο nο datа bаckup.
Do уou hаve any solutions to prevent hackers?


Аlѕo vіsit my ωeb page ... sonography schools In Houston texas