středa, ledna 27, 2010

Restaurace Eden

Příjemná nekuřácká restaurace, která je trochu dál od centra, ale rozhodně by neměla ujít vaší pozornosti. Rodiče možná bude taky zajímat, že nabízí i dětský koutek, kam je možno odložit neposedné ratolesti.

Ale teď už k jídle.

Steak s omáčkou Quattro Formaggio
Pro mě rozhodně velké překvapení. Steak z vepřového byl pořádně silný a skvěle udělaný. Maso měkké, ale při své tloušťce kladlo při žvýkání příjemný odpor. Steak byl přitom ještě naložen v pepři a proužky prozrazovaly, že byl udělán na grilu a ne na obyčejné pánvi.

Bomba pak byla sýrová omáčka, která do kombinace s pepřem skvěle zapadla. Výborně osmažené půlky žampionů jen dokreslily skvěle upravené jídlo.



Byl jsem tak nedočkavý, že jsem nejdříve pořádně zařízl a pak až si vzpomněl na focení :o). A poslední překvapení? Cena jen 110,- Kč, za podobné jídlo bych dal rozhodně i více a už teď se v brzké době chystáme na "opáčko".

Pitivo: Plzeň 12° nemůže zklamat.

Obsluha: mladý číšník, ale velmi příjemný

Hodnocení: 10/10 - náhodný výběr jídla, velké překvapení, naprostá spokojenost.

Palačinka s ovocem
Jelikož jsem každým coulem na sladké, tentokrát jsem zvolila sladké jídlo.

I když jsem v prvních chvílích záviděla příteli ten steak, po sléze po ochutnání prvního kousku mě bylo jasné, že to chyba nebyla.

Myslím, že všeobecně naše restaurace, alespoň ty v Boskovicích, na sladká jídla trochu pozapomínají. Obvykle je na výběr nějaká ta palačinka s marmeládou a ovocem ledabyle pohozeným uvnitř nebo se zmrzlinou, která mě po hodinové vycházce v mrazivém počasí zrovna nepřišla jako nejlepší volba.



Právě proto jsem byla příjemně překvapená nabídkou palačinky s horkým povidlím, smetanou a broskvemi. Chuť palačinky jako samotné byla střídmě sladká, chutná v kombinaci s výraznou chutí povidel, které byly ohřáté. Co jsem trochu nechápala, byly broskve. Přece jen kombinace broskví a povidel ze švestek není zcela podle mých představ. Ale kupodivu v kombinaci se smetanou to nebylo vůbec špatné.

Hodnocení 9/10 – Ty broskve bych nahradila jiným ovocem nebo i klidně vynechala, ale rozhodně stojí za vyzkoušení

Žádné komentáře: