pondělí, září 04, 2006

Začátek konce...

Proč?
Proč si psát blog? Má to vůbec smysl? Těžko říct, ovšem slovo blogger na mě působí spíš jako nadávka, než jako cokoli jiného.
Chci si hlavně utřídit myšlenky, vypsat se z některých věcí, které mě tíží v hlavě
a poslední dobou chtejí stále víc a víc ven. Jistě, že to člověk může dělat v soukromí a nemusí to hned vystavovat na veřejnost. Ale na to jsem zase líný a když už se s některými posty budu psát, tak z toho třeba někdo jiný bude mít užitek nebo se někdy i pobaví.

Druhotný účel tohoto webíku je taky na snadě, jelikož píši a publikuji články, mám při delších pauzách od psaní trošku problémy se do "toho" zase dostat. Tím, že si budu psát jen tak pro radost, by se to mělo aspoň trochu smazat. No uvidím, uvidím...

Takže jak? Blog je jen název, nic víc. Budu si sem psát o věcech, které mě zajímají, které prožívám, které jsem zažil.



Žádné komentáře: