pondělí, února 12, 2007

Co bude dál?

Nějak v poslední době nemám sílu dělat po práci něco dalšího. Prostě se doklepat k tomu, sednout k PC a tvořit něco produktivního. Mám teď prostě lenošné období, snad se mi ho podaří zdárně překlenout, zííííív... něco na tom zimním spánku asi bude :-)

GamePark Blogy (dále GP-B) už jsou tady nějaký ten týden a ukazuje se, že to byl dobrý nápad. Některé články opravdu stojí za to přečíst a ty které za to nestojí tak smažu :-)). V této souvislosti jsem dříve psal, že většinu článků budu psát spíš na GP-B a sem budu dávat jen čistě osobní a soukromé věci. Chyba lávky. Vody se vyčistili a já už mám jasno, jak dále pokračovat v psaní. Na GP-B budu dávat věci týkající se mé redaktorské práce, připravovaných článků, recenzí a drbů kolem GP. Všechno ostatní budu směřovat sem...

A co se děje a chystá?
- Konečně musím dokončit OBŘÍ článek o Call of Duty sérii, ta korektura 28.000 znaků bez mezer mě fakt děsí!
- Hraju Test Drive Unlimited, hru která by mohla překonat pohasínající slávu Need for Speed.
- Vážně uvažuju o návratu na admin post jedné z CoD her. Které asi? :-D

Více podrobností brzy v článku na GP-B. Ale teď si jdu zase chvilku dáchnout, zíííííív...

2 komentáře:

Coreo řekl(a)...

me by cod nestalo ani za 1000 znaku... :o)

ammoni řekl(a)...

Jak to ze ne? Spocitej si, kolik negativniho textu na adresu CoD uz jsi napsal. Navic jsi CoD venoval i tento koment :-))