čtvrtek, ledna 25, 2007

Centrum.cz email vs IE7 - vždy prohraje uživatel

Včera jsem vyjímečně psal e-mail ze své schánky na centrum.cz. Rozepsal jsem e-mail a téměř před dokončením a poslední úpravou si šel ještě udělat kafe. Osudová chyba. Byl jsem pryč asi deset minut, sednul zpátky k textu, dokončil ho, zvolil uložit a odeslal. Jenže místo odeslání jsem byl z e-mailu odhlášen a po znovupřihlášení e-mail samozřejmě fuč a neodeslán. GGrrrrr....

No co, napsal jsem e-mail znovu a hned ho odeslal. A když už jsem byl přihlášený, řekl jsem si, že pošlu kamarádovi slíbené videjko. Za minutko bylo hotovo, dám odeslat, vyskočí mi tabulka - soubor se nahrává - a... a okno e-mailu se prostě zavřelo. Bez odeslání samozřejmě. GGrrrrr....

Všechny tyto úkony jsem prováděl v české verzi Internet Exploreru 7. Zkusil jsem odeslat soubor z Opery a všechno proběhlo v pořádku. Nemám chuť dál zkoumat, kdo je víc na vině, jestli centrum, protože nemá pořádný e-mail co automaticky ukladá maily nebo centrum protože nefunguje korektně s IE7.

GGrrrrr.... Jedno je jisté, kombinaci centrum -email -IE7 se zdaleka vyhněte. Zlatý google mail. Pokud ho stále ještě nemáte, pisněte do komentářů váš e-mail, pošlu vám pozvánku.

Žádné komentáře: