pátek, ledna 19, 2007

A máme pátek...

Třikrát hurááá, zase je tady pátek. Už jsem na něj opravdu těšil, jak nebudu nic dělat a pěkně si odpočinu. A jak jdu takhle odpoledne z práce, všimnu si u vchodu takovýho kufříku. Jdu k němu, když v tom uslyším tichý tikot, tak raděj vezmu nohy na ramena a utíkám, seč mi síly stačí... A opravdu, v tom kufříku byla bomba a já ten výbuch dokonce stihnul vyfotit, jak vidíte dole!!!...

A dost :). Samozřejmě kecám. Šel jsem cestou z práce kolem prodejny svítidel, svítilo sluníčko a za výlohou měli krásnou lampu. Takovou tu, která má v horní části nádobu s voskem, který díky teplu z žárovky dělá krásné obrazce. A protože už jsem ji dávno chtěl, tak jsem si ji koupil :)

Krásný a pokud možno bezvětrný víkend...

1 komentář:

Juress řekl(a)...

vichřice rulez, zatim to vypada, že mi diky ni posunuli limit rychlosti z 256 na 1,5 mb :D