středa, ledna 10, 2007

Jiří Kulhánek vydal novou knihu

Pokud neznáte nejlepšího spisovatele "brakové" literatury - Jiřího Kulhánka, je zřejmě zbytečné vám vysvětlovat, co se děje s fanouškem jeho tvorby když zjistí, že mistr vydal nové dílo. Musím se přiznat, že mi vydání knihy uteklo a přišel jsem na něj v podstatě náhodou, titul je v prodeji od prosince minulého roku.

O to větší jsem měl při objevu radost, protože jsem všechny Kulhánkovi knihy četl několikrát a vždy se bavil a užíval si jako při prvním čtení. Pokud Kulhánkovo dílo znáte, stačí říct jediné: utíkejte do obchodu nebo on-line shopu a kupujte!

Dvouleté čekání skončilo - Stroncium je tady!!

btw. u nás to v knihkupectví klasicky nemají, objednal jsem si to u Fantasya.cz.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zatím to nejhorší co jsem od Kulhánka četl.Napsal to skuečně on?

Anonymní řekl(a)...

tak si to precitaj este raz..ta kniha nema chybu..

Anonymní řekl(a)...

Nejlepší knížka od JK!Super děj,super prostředí,super protivníci!:)

Unknown řekl(a)...

Dej sice nebol najhorsi, ale Mistr do toho vela nevlozil. Nenavazuje na ziadnu minulu knihu ( Vsetky ostatne navozovali ) a niekedy je dej trochu repetivny. Ale v porovnani s Twilight... Je to ako porovnavat nejakeho slusaka s Temnym Prorokom :D Pre nezainteresovanych ktory este necitali Mistrove knihy by som odporucal zacat s Vyhlidkou na Vecnost alebo Nocnym Klubom. Neolutujete.